czwartek, 11 lutego 2010

Na czarno i różowo

To jedno z moich ulubionych kolorystycznych połączeń. Róż oczywiście musi być zgaszony, brudny, a reszta czarna, albo szara. Generalnie lubuję się w połączeniach dwukolorowych, a tym bardziej kontrastowych.
Spódnicę nabyłam jakieś 2 lata temu na wyprzedażach w Reserved, był to chyba rozmiar 42, ale urzekł mnie kolor, a zwężanie nie było problemem, zwłaszcza, że spódnica kosztowała coś koło dziesięciu złotych.
I jeszcze zoom na moją ulubioną, pobabciną broszkę. Ten rodzaj biżuterii też uwielbiam, jest dla mnie jednym z najważniejszych retro dodatków.






Spódnica - Reserved
Sweterek - Reserved
Koszula z kokardką - Top Secret
Torebka - Jacqueline Riu
Broszka - vintage

1 komentarz:

  1. Bardzo podoba mi się Twój cały zestaw jest bardzo kobiecy i bardzo retro, co podobnie jak Ty kocham. Pozdrawiam i życzę wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń