czwartek, 25 lutego 2010

Płaszczykowo

A dziś prezentuję płaszczyk, który kupiłam z zamiarem noszenia zimą. Jednak okazał się dość cienki, a jaka zima była, każdy widział. Jednak na tę pogodę jest idealny. W zasadzie był to pierwszy, jaki przymierzyłam w Dniu Kupowania Płaszcza i tak mnie urzekł, że pozostałe przymierzałam tylko dla zasady.
Dopasowany w talii, (choć może na zdjęciach tego, aż tak nie widać), rozkloszowany dół, dwurzędowe zapięcie i długość za kolano przenoszą go (a i mnie zarazem : ) ) do lata 40 i 50.






Płaszcz - Royal Collection
Buty - Allegro
Czarny szalik - F&F
Szary beret - Vintage + D.I.Y. (szare berety z kokardką widziałam jakiś czas temu w Top Secret, jednak nie załapałam się na kupno. Ale od czego jest igła i nitka?)
Niebieski szalik - Biedronka ;)
Niebieski beret - ?

1 komentarz:

  1. Cudny! Naprawdę świetnie w nim wyglądasz:) Chociaż ja najbardziej zachwycam się butami - marzę o takich sznurowankach, jak z ludowego zespołu już długo-może też pogrzebię na Allegro.

    OdpowiedzUsuń