niedziela, 12 grudnia 2010

Najprostsze na świecie DIY

Aż dziwie nazywać to 'Do It Yourself'. Wystarczyło kupić kawałek koronki i przyszyć do swetra. Albo wyjąć stare mamine kołnierzyki i również przyszyć.
Szare wdzianko zostało zmodyfikowane na widok podobnych mu w Orsay w zeszłą zimę. Postanowiłam wykorzystać mało ciekawy, niestety sztuczny sweterek, doszywając zwykłą koronką. Gwoli ścisłości, mama przyszyła.
A czarny uległ przemianie chyba na widok mnogości takich w H&M i z powodu mojego uwielbienia dla biało-czarnych zestawów. A cóż może być bardziej retro niż biały, koronkowy kołnierzyk? ;)





Czarny sweterek - Camaieu
Szary sweterek - gdzieś, kiedyś, dawno kupiony

12 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe przeróbki ;)

    nikosview

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne te kołnierzyki!!!

    http://jozefinafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga opcja jest cudna! Sama mam podobną sukienkę (wkrótce pokażę:), niestety minusem czarno-białych zaestwów jest to, że często czarny farbuje i dlatego np. mój kołniertzyk jest troszkę szary. Eh. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. kolnierz bialy mnie urzekl!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na czarnym swetrze wygląda to bardzo fajnie, świetny pomysł jak się taki kołnierzyk posiada:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysl, bede musiala wyprobowac!

    OdpowiedzUsuń
  7. druga opcja jest genialna!

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  8. a biały kołnierzyk to wygląda na szydełkowy :P

    OdpowiedzUsuń